#

1.       Czym jest Apple CarPlay?

Apple CarPlay jest aplikacją umożliwiającą korzystanie z wielu funkcji smartfona za pośrednictwem systemu multimedialnego samochodu.

 

2.       Czego potrzebuję, aby korzystać z aplikacji Apple CarPlay?

Aby korzystać z aplikacji Apple CarPlay wymagane jest posiadanie:

·         iPhone’a z systemem operacyjnym iOS w wersji 7.1 lub nowszej,

·         Zainstalowanego w samochodzie oryginalnego zestawu akcesoryjnego „System Apple CarPlay/Android Auto™”,

·         Oryginalnego przewodu USB (tzw. „Lightning”) do podłączenia iPhone’a.

 

 

3.       Które modele Mazdy oferują obsługę aplikacji Apple CarPlay?

Korzystanie z aplikacji Apple CarPlay jest możliwe we wszystkich modelach Mazdy, które są wyposażone w system MZD Connect (jak na zdjęciu poniżej) oraz posiadają zainstalowany zestaw akcesoryjny „System Apple CarPlay/Android Auto™”. Dotyczy to zarówno obecnych użytkowników samochodów Mazda, jak i nowych klientów zamawiających samochód w salonie.

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/11046260_1223072211043125_4225431453748433797_n.jpg?_nc_cat=0&oh=6e2a4d6668bbcead4f7bbd5d9052ffec&oe=5BFD50EF

 

4.       Gdzie mogę zainstalować zestaw akcesoryjny „System Apple CarPlay/Android Auto™”?

Montaż akcesorium jest możliwy w każdej Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazda. Instalacja obejmuje wymianę portów USB na nowe, oferujące szybsze ładowanie baterii iPhone’a, a także modyfikację wiązki elektrycznej w celu zapewnienia szybszej transmisji danych oraz aktualizację systemu MZD Connect do najnowszej wersji. 

 

5.       Czy potrzebuję oddzielnego zestawu akcesoryjnego do obsługi aplikacji Android Auto™?

Nie, doposażenie samochodu w ten zestaw zapewnia obsługę zarówno Apple CarPlay, jak i Android Auto™.

 

6.       Jaka jest cena produktu oraz jego montażu?

W celu uzyskania oferty na zakup zestawu akcesoryjnego wraz z montażem, zapraszamy do kontaktu z dowolnym autoryzowanym punktem obsługi Mazda.

 

7.       Jak skonfigurować Apple CarPlay przy pierwszym podłączeniu?

Aby uruchomić Apple CarPlay, należy włączyć zapłon pojazdu, podłączyć iPhone za pośrednictwem oryginalnego przewodu do portu USB oznaczonego odpowiednim znakiem, udzielić uprawnień w iPhonie, zaakceptować powiązanie Bluetooth między pojazdem a iPhonem i następnie przejść do menu „Aplikacje” w systemie MZD Connect.

 

8.       Jakie funkcje oferuje Apple CarPlay?

Dzięki Apple CarPlay można np. wykonywać połączenia telefoniczne, odczytywać wiadomości tekstowe oraz korzystać z aplikacji zewnętrznych deweloperów za pośrednictwem systemu multimedialnego pojazdu. Co więcej, po montażu nowego zestawu akcesoryjnego wzrasta szybkość ładowania baterii iPhone’a przez port USB.

 

9.       Jakie aplikacje mogę obsługiwać przy pomocy Apple CarPlay?

Lista aplikacji współpracujących z Apple CarPlay jest dostępna na stronie www.apple.com/ios/carplay.

 

10.   Czy wskazówki z nawigacji Apple Maps będą widoczne na wyświetlaczu head-up?

Nie, te wskazówki nie pojawią się na wyświetlaczu head-up.

 

11.   W jaki sposób mogę obsługiwać Apple CarPlay?

Obsługa Apple CarPlay odbywa się za pośrednictwem ergonomicznego sterowania HMI lub za pomocą ekranu dotykowego w trakcie postoju pojazdu. W czasie jazdy możliwa jest obsługa głosowa lub za pomocą sterowania HMI.

 

12.   Czy system nawigacji Mazda jest niezbędny do działania Apple CarPlay?

Nie, system nawigacji Mazda nie jest wymagany do działania aplikacji Apple CarPlay.

 

13.   Czy na zestaw akcesoryjny „System Apple CarPlay/Android Auto™” obowiązuje zniżka 5% More&More?

Tak, można skorzystać z powyższej zniżki.

FAQ – Apple CarPlay

 

1. Czym jest Apple CarPlay?

Apple CarPlay jest aplikacją umożliwiającą korzystanie z wielu funkcji smartfona za pośrednictwem systemu multimedialnego samochodu. 

 

2. Czego potrzebuję, aby korzystać z aplikacji Apple CarPlay? 

Aby korzystać z aplikacji Apple CarPlay wymagane jest posiadanie:

  • iPhone’a z systemem operacyjnym iOS w wersji 7.1 lub nowszej,
  • Zainstalowanego w samochodzie oryginalnego zestawu akcesoryjnego „System Apple CarPlay/Android Auto™”,
  • Oryginalnego przewodu USB (tzw. „Lightning”) do podłączenia iPhone’a.

 

3. Które modele Mazdy oferują obsługę aplikacji Apple CarPlay? 

Korzystanie z aplikacji Apple CarPlay jest możliwe we wszystkich modelach Mazdy, które są wyposażone w system MZD Connect (jak na zdjęciu poniżej) oraz posiadają zainstalowany zestaw akcesoryjny „System Apple CarPlay/Android Auto™”. Dotyczy to zarówno obecnych użytkowników samochodów Mazda, jak i nowych klientów zamawiających samochód w salonie.

 

 

4. Gdzie mogę zainstalować zestaw akcesoryjny „System Apple CarPlay/Android Auto™”?

Montaż akcesorium jest możliwy w każdej Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazda. Instalacja obejmuje wymianę portów USB na nowe, oferujące szybsze ładowanie baterii iPhone’a, a także modyfikację wiązki elektrycznej w celu zapewnienia szybszej transmisji danych oraz aktualizację systemu MZD Connect do najnowszej wersji.

 

5. Czy potrzebuję oddzielnego zestawu akcesoryjnego do obsługi aplikacji Android Auto™?

Nie, doposażenie samochodu w ten zestaw zapewnia obsługę zarówno Apple CarPlay, jak i Android Auto™.

 

6. Jaka jest cena produktu oraz jego montażu?

W celu uzyskania oferty na zakup zestawu akcesoryjnego wraz z montażem, zapraszamy do kontaktu z dowolnym autoryzowanym punktem obsługi Mazda.

 

7. Jak skonfigurować Apple CarPlay przy pierwszym podłączeniu?

Aby uruchomić Apple CarPlay, należy włączyć zapłon pojazdu, podłączyć iPhone za pośrednictwem oryginalnego przewodu do portu USB oznaczonego odpowiednim znakiem, udzielić uprawnień w iPhonie, zaakceptować powiązanie Bluetooth między pojazdem a iPhonem i następnie przejść do menu „Aplikacje” w systemie MZD Connect. 

 

8. Jakie funkcje oferuje Apple CarPlay?

Dzięki Apple CarPlay można np. wykonywać połączenia telefoniczne, odczytywać wiadomości tekstowe oraz korzystać z aplikacji zewnętrznych deweloperów za pośrednictwem systemu multimedialnego pojazdu. Co więcej, po montażu nowego zestawu akcesoryjnego wzrasta szybkość ładowania baterii iPhone’a przez port USB.

 

9. Jakie aplikacje mogę obsługiwać przy pomocy Apple CarPlay?

Lista aplikacji współpracujących z Apple CarPlay jest dostępna na stronie www.apple.com/ios/carplay.

 

10. Czy wskazówki z nawigacji Apple Maps będą widoczne na wyświetlaczu head-up?

Nie, te wskazówki nie pojawią się na wyświetlaczu head-up.

 

11. W jaki sposób mogę obsługiwać Apple CarPlay?

Obsługa Apple CarPlay odbywa się za pośrednictwem ergonomicznego sterowania HMI lub za pomocą ekranu dotykowego w trakcie postoju pojazdu. W czasie jazdy możliwa jest obsługa głosowa lub za pomocą sterowania HMI.

 

12. Czy system nawigacji Mazda jest niezbędny do działania Apple CarPlay?

Nie, system nawigacji Mazda nie jest wymagany do działania aplikacji Apple CarPlay.

 

13. Czy na zestaw akcesoryjny „System Apple CarPlay/Android Auto™” obowiązuje zniżka 5% More&More?

Tak, można skorzystać z powyższej zniżki.

Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi?