Mazda6 Sedan

Bezkompromisowe osiągi i imponująca wydajność

[Samochód dla tych, którzy kochają prowadzić]

 

Zmodyfikowaliśmy znacząco dynamikę oraz osiągi Nowej Mazdy 6 Sedan, aby jazda była dla Ciebie i pasażerów źródłem jeszcze większej satysfakcji. Starannie zadbaliśmy o dopracowanie najdrobniejszych szczegółów. Nasze najnowsze silniki SKYACTIV wyposażone zostały w technologię, która umożliwia niezwykle płynne i dynamiczne ruszanie ze startu zatrzymanego bez zbędnych opóźnień, co zapewnia jeszcze pełniejszą i bardziej precyzyjną kontrolę. Zmodyfikowaliśmy charakterystykę pracy pedału przyspieszenia, dzięki czemu nawet najdelikatniejsza zmiana nacisku znajduje precyzyjne odzwierciedlenie we wzroście mocy zgodnie z intencjami kierowcy. Nowa Mazda6 Sedan oferuje Ci moc, dynamikę i znakomitą charakterystykę prowadzenia, co pozwala w pełni doświadczyć Jinba Ittai – wyjątkowego poczucia jedności z samochodem, który perfekcyjnie odpowiada na wszystkie Twoje działania. Doskonała kontrola sił przeciążenia w połączeniu z udoskonaleniami w zakresie redukcji poziomu hałasu i wibracji oraz poprawa kultury pracy silnika sprawiają, że jazda jest jeszcze bezpieczniejsza i bardziej przyjemna niż kiedykolwiek wcześniej.

car
car

upquote Ważne znaki drogowe nie umkną Twojej uwadze nawet wtedy, gdy zdarzy Ci się je przeoczyć. downquote

    • Wyświetlacz head-up na przedniej szybie

      Wyświetlacz head-up na przedniej szybie

      Dzięki wyświetlaczowi najnowszej generacji head-up codzienna jazda staje się jeszcze prostsza. Teraz nie musisz już co chwila odrywać wzroku od drogi, by spojrzeć na zespół zegarów i odczytać istotne informacje na temat jazdy, stanu pojazdu oraz warunków drogowych. Wszystkie najważniejsze parametry masz teraz stale w polu widzenia.

      Wyświetlacz head-up na przedniej szybie

    • System kamer 360°

      System kamer 360°

      Parkowanie i manewrowanie w mieście staje się jeszcze prostsze dzięki nowym funkcjom systemu kamer 360°.

      System kamer 360°

    • Silniki SKYACTIV

      Silniki SKYACTIV

      Konstruktorzy Nowej Mazdy 6 wprowadzili szereg modyfikacji do silników SKYACTIV, aby zwiększyć ich wydajność paliwową i podwyższyć moment obrotowy w niskim zakresie obrotów. Zmodyfikowane silniki SKYACTIV-G spełniają nowe normy emisji spalin bez konieczności stosowania filtrów cząstek stałych.

      Silniki SKYACTIV

    • Zaawansowany układ zawieszenia kół

      Zaawansowany układ zawieszenia kół

      Już podczas pierwszej podróży Nową Mazdą 6 kierowca i wszyscy pasażerowie docenią wygodę i komfort jazdy bez względu na rodzaj nawierzchni oraz warunki drogowe. Inżynierowie Mazdy wprowadzili szereg istotnych udoskonaleń układu zawieszenia kół, dzięki czemu działa on jeszcze płynniej, kiedy na samochód oddziałują niskie wartości sił przeciążenia.

      Zaawansowany układ zawieszenia kół

    • Adaptacyjne reflektory diodowe

      Adaptacyjne reflektory diodowe

      Nowe, przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH) są teraz wyposażone w 20 niezależnie sterowanych stref. To rozwiązanie pozwoliło na zwiększenie oświetlanego obszaru przed pojazdem, a jednocześnie podniosło efektywność działania systemu, który zapobiega oślepianiu innych kierowców.

      Adaptacyjne reflektory diodowe

    • Aktywny tempomat (MRCC)

      Aktywny tempomat (MRCC)

      Aktywny tempomat MRCC łączy teraz działanie radaru, wykorzystującego fale milimetrowe, z funkcjami przedniej kamery. Dzięki temu dla wersji ze skrzynią automatyczną zakres prędkości możliwych do ustawienia na tempomacie został poszerzony o przedział 0–30 km/h. Oznacza to, że system może działać w pełnym zakresie prędkości samochodu.

      Aktywny tempomat (MRCC)

    Przedstawiony model może być niezgodny ze specyfikacją rynkową. Kolory oraz niektóre elementy wyposażenia zewnętrznego i/lub wewnętrznego przedstawione na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych.

     

    *Pojazdy homologowane w zgodzie z nowym cyklem pomiarowym WLTP Rozporządzenie (UE) 2017/1151; Rozporządzenie (UE) 715/2007.

    Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.

     

    Emisja CO2 w cyklu mieszanym*:
    142 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    141 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

    148 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    141 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

    146 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś   

    139 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

     

    117 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś  

    133 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

     

    124 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś 

    133 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś  

     

    153 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.5 SKYACTIV-G o mocy 194 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

     

    Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.