Mazda6

Jeszcze więcej przyjemności z jazdy.

[Samochód dla tych, którzy kochają prowadzić]


Nowa Mazda6 Sport Kombi dzięki gruntownym modyfikacjom zapewnia jeszcze większą przyjemność z jazdy oraz wyjątkowy komfort i bezpieczeństwo. Z myślą o wygodzie zarówno kierowcy, jak i pasażerów nasi inżynierowie przeanalizowali gruntownie szereg odpowiadających za nią podzespołów samochodu. I tak najnowsze silniki SKYACTIV wyposażone zostały w technologię, która umożliwia niezwykle płynne i dynamiczne ruszanie ze startu zatrzymanego, bez zbędnych opóźnień i wahania, co zapewnia jeszcze pełniejszą i bardziej precyzyjną kontrolę. Zmodyfikowaliśmy charakterystykę pracy pedału przyspieszenia, dzięki czemu nawet najdelikatniejsza zmiana nacisku znajduje precyzyjne odzwierciedlenie we wzroście mocy zgodnie z intencjami kierowcy. Nowa Mazda6 Sport Kombi oferuje imponującą moc i dynamikę oraz znakomitą charakterystykę prowadzenia, co pozwala w pełni doświadczyć Jinba Ittai – wyjątkowego poczucia jedności z samochodem.

 

Aby prowadzenie było równie satysfakcjonujące jak osiągi, przeprojektowaliśmy układ zawieszenia kół oraz konstrukcję podwozia, zwiększając tym samym komfort jazdy. Podczas dynamicznego pokonywania zakrętów samochód zachowuje się bardzo pewnie i stabilnie, a dzięki ograniczeniu działania sił przeciążenia pasażerowie mogą w tym czasie rozkoszować się płynną i wygodną jazdą. Wszystko to w połączeniu z udoskonaleniami w zakresie redukcji poziomu hałasu, wibracji i poprawy kultury pracy silnika sprawia, że jazda jest bezpieczniejsza i bardziej przyjemna niż kiedykolwiek wcześniej.

car
car

upquote Ważne znaki drogowe nie umkną Twojej uwadze nawet wtedy, gdy zdarzy Ci się je przeoczyć. downquote

    • Silniki SKYACTIV

      Silniki SKYACTIV

      Nasze najnowsze silniki 2.0 SKYACTIV-G oraz 2.2 SKYACTIV-D generują odpowiednie osiągi natychmiast, kiedy tego potrzebujesz, a ich stale dostępny zapas mocy zapewnia Ci pewność i bezpieczeństwo w każdej sytuacji. To coś ważniejszego aniżeli tylko moc – to pełna kontrola. Naciśnij pedał gazu, a Nowa Mazda6 Sport Kombi płynnie ruszy z miejsca, z dynamiką idealnie dopasowaną do Twoich intencji i z mocą odpowiadającą aktualnemu zapotrzebowaniu.

      Silniki SKYACTIV

    • Zaawansowany układ zawieszenia kół

      Zaawansowany układ zawieszenia kół

      Już podczas pierwszej podróży kierowca i wszyscy pasażerowie Nowej Mazdy 6 docenią wygodę i komfort jazdy bez względu na rodzaj nawierzchni oraz warunki drogowe. Zespół inżynierów Mazdy wprowadził szereg znaczących udoskonaleń w układzie zawieszenia kół, dzięki czemu działa on jeszcze płynniej, gdy na samochód oddziałują niskie wartości siły przeciążenia.

      Zaawansowany układ zawieszenia kół

    • Adaptacyjne reflektory diodowe

      Adaptacyjne reflektory diodowe

      Nowe, przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH) są teraz wyposażone w 20 niezależnie sterowanych stref. To rozwiązanie pozwoliło na zwiększenie oświetlanego obszaru przed pojazdem, a jednocześnie podniosło efektywność działania systemu, który zapobiega oślepianiu innych kierowców.

      Adaptacyjne reflektory diodowe

    • Wyświetlacz przezierny head-up na przedniej szybie

      Wyświetlacz przezierny head-up na przedniej szybie

      Podczas dłuższych podróży oraz jazdy w gęstym ruchu miejskim najważniejsza jest pełna koncentracja. Najnowszej generacji wyświetlacz przezierny head-up prezentuje dane dotyczące pojazdu i samej jazdy bezpośrednio na przedniej szybie. Takie rozwiązanie jest nie tylko bezpieczniejsze, ale także bardziej naturalne i wygodniejsze.

      Wyświetlacz przezierny head-up na przedniej szybie

    • System kamer 360°

      System kamer 360°

      Parkowanie i manewrowanie w mieście staje się jeszcze prostsze dzięki nowej funkcji systemu kamer 360°.

      System kamer 360°

    • Aktywny tempomat (MRCC)

      Aktywny tempomat (MRCC)

      Aktywny tempomat MRCC łączy teraz działanie radaru, wykorzystującego fale milimetrowe, z funkcjami przedniej kamery. Dzięki temu dla wersji ze skrzynią automatyczną zakres prędkości możliwych do ustawienia na tempomacie został poszerzony o przedział 0–30 km/h. Oznacza to, że system może działać w pełnym zakresie prędkości samochodu.

      Aktywny tempomat (MRCC)

    Przedstawiony model może być niezgodny ze specyfikacją rynkową. Kolory oraz niektóre elementy wyposażenia zewnętrznego i/lub wewnętrznego przedstawione na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych.

     

    *Pojazdy homologowane zgodnie z nowym cyklem pomiarowym WLTP Rozporządzenie (UE) 2017/1151; Rozporządzenie (UE) 715/2007.

    Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.

     

    Emisja CO2 w cyklu mieszanym*:

    144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

    150 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

    148 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś  

    142 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

     

    119 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś  

    134 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

    135 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na obie osie  

    142 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na obie osie  

     

    126 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    134 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

    142 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na obie osie 

     

    156 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.5 SKYACTIV-G o mocy 194 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

     

    Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.