Mazda6

Wyrafinowany design, szlachetne materiały

 

Projektując Nową Mazdę 6, skupiliśmy się na prostej i eleganckiej formie, sprowadzonej wyłącznie do tego, co niezbędne, by w czystej postaci wyrażać estetykę „mniej znaczy więcej”.

 

Wierzymy, że samochód z duszą mogą stworzyć wyłącznie ludzkie ręce, dlatego zjawiskowa sylwetka Nowej Mazdy 6 zaprojektowana została przy współpracy z japońskimi mistrzami Takumi, którzy przez dziesiątki lat doskonalenia swoich umiejętności osiągają niedościgłą perfekcję w sztuce modelowania. Przestronne wnętrze, nowy kształt foteli, zmodyfikowane zawieszenie i wyższy komfort akustyczny sprawią, że każda podróż Nową Mazdą 6 Sport Kombi będzie prawdziwą przyjemnością.

    • Stylistyka KODO

      Stylistyka KODO: Dusza Ruchu

      Wyrazistą stylistykę i niepowtarzalną bryłę Nowej Mazdy 6 Sport Kombi poddano subtelnym modyfikacjom i wzbogacono o przyciągające wzrok detale. Stylistyka KODO: Dusza ruchu pozwoliła podkreślić smukłą linię nadwozia oraz jego dynamiczny charakter. Sylwetka samochodu tworzy nieodparte wrażenie mocy i dynamiki, które nie słabnie nawet wtedy, kiedy pojazd stoi w miejscu.

      Stylistyka KODO: Dusza Ruchu

    • Lakier Soul Red Crystal

      Lakier Soul Red Crystal

      Najnowszy kolor w naszej palecie, czyli Soul Red Crystal, dodaje Nowej Mazdzie 6 Sport Kombi sportowego sznytu i wyrafinowanej elegancji. Dzięki zastosowaniu unikatowej technologii lakierniczej TAKUMI-NURI możliwe było opracowanie powłoki, która oferuje jakość typową dla malarskiego rzemiosła japońskich mistrzów. Aby uzyskać niepowtarzalny efekt wyjątkowego blasku karoserii, w powłoce zatopione zostały drobinki aluminium.

      Lakier Soul Red Crystal

    • Nowe przednie fotele z systemem wentylacji

      Nowe przednie fotele z systemem wentylacji

      Całkowicie przeprojektowane przednie fotele Nowej Mazdy 6 są teraz szersze i lepiej dopasowane do ludzkiej sylwetki, oferując pewniejsze podparcie boczne oraz jeszcze wyższy poziom komfortu podczas nawet najdłuższej podróży.

      Nowe przednie fotele z systemem wentylacji

    • Antropocentryczny projekt kabiny

      Antropocentryczny projekt kabiny

      Wszystkie elementy kabiny Nowej Mazdy6 zostały zaprojektowane i wykonane z myślą o wygodzie kierowcy i pasażerów. Na panelach drzwiowych odnajdziemy elementy dekoracyjne z satynowego chromu oraz wstawki ze szlachetnego drewna Sen*, które doskonale oddają japońską filozofię projektowania.


      *dostępne wyłącznie w wersji SkyDREAM 

      Antropocentryczny projekt kabiny

    • Tylne fotele

      Udoskonalone tylne fotele

      Mazda dba o komfort wszystkich użytkowników pojazdu. Tylne fotele zostały przeprojektowane i oferują teraz lepsze podparcie pleców oraz nowy wymiar komfortu jazdy. Ponadto pasażerowie tylnej kanapy mogą teraz korzystać z dwóch portów USB w środkowym podłokietniku, np. w celu doładowania baterii swoich urządzeń przenośnych.

      Udoskonalone tylne fotele

    • Felgi aluminiowe

      Wyraziste aluminiowe felgi

      Nisko poprowadzona, dynamiczna sylwetka nowej Mazdy6 Sedan prezentuje się teraz jeszcze atrakcyjniej dzięki najnowszym wzorom 17 - 19-calowych felg ze stopu metali lekkich. Czyste stylistycznie acz masywnie wyprofilowane ramiona felg podkreślają dynamiczny, drapieżny charakter nadwozia. 17-calowe obręcze w kolorze Gun Metal, a 19-calowe felgi Bright Silver.

      Wyraziste aluminiowe felgi

    Przedstawiony model może być niezgodny ze specyfikacją rynkową. Kolory oraz niektóre elementy wyposażenia zewnętrznego i/lub wewnętrznego przedstawione na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych.

     

    *Pojazdy homologowane zgodnie z nowym cyklem pomiarowym WLTP Rozporządzenie (UE) 2017/1151; Rozporządzenie (UE) 715/2007.

    Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.

     

    Emisja CO2 w cyklu mieszanym*:

    144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

    150 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

    148 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś  

    142 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

     

    119 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś  

    134 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

    135 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na obie osie  

    142 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na obie osie  

     

    126 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

    134 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

    142 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na obie osie 

     

    156 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.5 SKYACTIV-G o mocy 194 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

     

    Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.