Nowa Mazda6 - Kombi
Mazda6

Nowa Mazda6 Sport Kombi, przyjemność z prowadzenia i wyjątkowa wygoda podróżowania

 

Nowa Mazda6 to elegancki, atrakcyjny stylistycznie i bardzo dynamiczny samochód, który z miejsca stanie się istotnym elementem Twojego aktywnego i wymagającego trybu życia. Dzięki stylistyce KODO: dusza ruchu, najnowszym rozwiązaniom technologicznym oraz ekskluzywnej kabinie, to pojemne i funkcjonalne kombi z łatwością podoła najtrudniejszym nawet zadaniom. Weekendowe i wakacyjne wyjazdy w gronie rodziny i przyjaciół staną się jeszcze większą przyjemnością, dzięki wygodzie i radości z jazdy jaką oferują m.in. przednie fotele z systemem wentylacji. Modyfikacji poddano przyciągającą wzrok stylistykę, która nabrała teraz bardziej dojrzałego charakteru, m.in. za sprawą nowych odcieni lakieru Soul Red Crystal oraz Machine Gray. Każda chwila spędzona w przestronnej, ekskluzywnej kabinie ze wstawkami z japońskiego drewna sen oraz zamszu to niezapomnianie przeżycie.

 

Dzięki pakietowi inteligentnych technologii ochrony i-ACTIVSENSE oraz najnowszym technologiom napędowym SKYACTIV, które potęgują wrażenie Jinba Ittai i gwarantują znakomitą paliwooszczędność, jazda jest bezpieczniejsza i bardziej relaksująca niż kiedykolwiek wcześniej.

 

 


System kamer 360° 

Ekskluzywna wersja SkyDREAM

Wyświetlacz head-up na przedniej szybie

Nowe przednie fotele z systemem wentylacji


Prędkość maksymalna: 223 km/h*

Przyspieszenie: od 0 do 100 km/h w 8,1 s*

Zużycie paliwa: 6,8 l/100 km*

Emisja CO2:  156 g/km*                            

 

*Dane dla wersji z silnikiem wysokoprężnym 2.5 SKYACTIV-G o mocy 194 KM, 6-stopniową przekładnią automatzcyn oraz napędem na jedną oś 

Nagrody Wyróżnienie w dziedzinie innowacyjnej stylistyki oraz doskonałych osiągów

Innowacje Poznaj zaawansowane rozwiązania technologiczne

STYLISTYKA

Nowa Mazda 6 zachwyca dbałością o detale. Przepiękna sylwetka urzeka bezprecedensową dojrzałością i dopracowaniem stylistyki KKODO: Dusza ruchu, opracowaną przez zespół projektantów i inżynierów firmy Mazda.

Wnętrze zostało zaprojektowane zgodnie z myślą „mniej znaczy więcej”. Poprawiony komfort akustyczny pozwala prowadzić swobodne rozmowy, nawet podczas jazdy autostradą.

“placeholder960x470”
“placeholder166x82”

STYLISTYKA

Jeśli chodzi o pierwsze wrażenie, nowa Mazda6 - Kombi naprawdę zapiera dech w piersi.

“placeholder166x82”

OSIĄGI

Mazda6 Kombi z łatwością poradzi sobie z każdym drogowym wyzwaniem.

“placeholder166x82”

ŁĄCZNOŚĆ I ROZRYWKA - MZD-CONNECT

Silne poczucie łaczność ze światem zewnętrznym w kabinie Mazdy6 Kombi potęguje system informacyjno-rozrywkowy MZD Connect...

“placeholder166x82”

ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE BEZPIECZEŃSTWA

Uważamy, że prawdziwa przyjemność z jazdy nie jest możliwa bez harmonijnego połączenia bezpieczeństwa i osiągów.

Galeria Przyjrzyj się szczegółom z każdej perspektywy

car
car

upquote Prowadząc Mazdę, nigdy nie jesteś sam. Samochód i kierowca w doskonałej harmonii. downquote

Przedstawiony model może być niezgodny ze specyfikacją rynkową. Kolory oraz niektóre elementy wyposażenia zewnętrznego i/lub wewnętrznego przedstawione na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych.

 

*Pojazdy homologowane zgodnie z nowym cyklem pomiarowym WLTP Rozporządzenie (UE) 2017/1151; Rozporządzenie (UE) 715/2007.

Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.

 

Emisja CO2 w cyklu mieszanym*:

144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 145 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

150 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

144 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

148 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś  

142 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.0 SKYACTIV-G o mocy 165 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

 

119 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś  

134 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

135 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na obie osie  

142 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na obie osie  

 

126 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na jedną oś

134 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś 

142 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 2.2 SKYACTIV-D o mocy 175/184* KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na obie osie 

 

156 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2.5 SKYACTIV-G o mocy 194 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

 

Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.