Mazda CX-3 2018

DUSZA RUCHU

 

Elegancja idzie w parze z dojrzałością, a nowa Mazda CX-3 to żywy dowód na to stwierdzenie. Nagradzana stylistyka, zgodna z założeniami filozofii KODO – Dusza ruchu, została jeszcze bardziej dopracowana. Samochód przypomina atletycznego, a jednocześnie delikatnego, kompaktowego SUV-a, który wyróżnia się na tle konkurencji. Specjaliści od modelowania i projektanci własnymi dłońmi nadają naszym samochodom ludzki wymiar, którego nigdy nie będą w stanie zapewnić komputery.

    • STYLISTYKA KODO

      STYLISTYKA KODO

      Wygląd zewnętrzny nowej Mazdy CX-3 charakteryzuje się lekkością i dynamizmem przypominającym naturalny ruch powietrza wokół pędzącego dzikiego zwierzęcia. Wyjątkowy charakter nadwozia podkreśla nowy kolor nadwozia Soul Red Crystal

      STYLISTYKA KODO

    • Lakier Soul Red Crystal

      Lakier Soul Red Crystal

      Trójwarstwowy lakier premium Soul Red Crystal nakładany jest opatentowana przez Mazdę, zaawansowaną technologią lakierowania  TAKUMI NURI, która zapewnia równowagę między głębią koloru a blaskiem, dzięki czemu samochód przypomina ręcznie lakierowany model koncepcyjny.

      Lakier Soul Red Crystal

    • WNĘTRZE

      WNĘTRZE

      Wnętrze zaprojektowane z myślą o kierowcy zostało dopracowane z najwyższą precyzją. Mazda CX-3 łącząc elegancję i komfort, pozwala cieszyć się prawdziwą przyjemnością z prowadzenia.

      WNĘTRZE

    • Skórzane fotele wysokiej jakości

      Skórzane fotele

      Fotele z czarnej lub białej skóry*, regulowane elektrycznie, doskonale harmonizują z kolorystyką wnętrza, szczególnie z intensywną szarością deski rozdzielczej i paneli drzwiowych, wpisując się w wyrafinowany klimat kabiny i wszechobecną dbałość o wysoką jakość detali.

       

      ** Dostępny w wersji SkyPASSION

      Skórzane fotele

    • Funkcjonalne wnętrze

      Funkcjonalne wnętrze

      Wnętrze Mazdy CX-3 z łatwością można dostosować do każdych warunków - konfiguracja przestrzeni wewnątrz jest banalnie prosta. 

      Funkcjonalne wnętrze

    • 18-calowe felgi aluminiowe

      18-calowe felgi aluminiowe

      Stylistykę KODO, zgodnie z którą zaprojektowano nadwozie, uzupełniają najnowsze 18-calowe felgi aluminiowe*, z ramionami o łukowatych szlifach, rozszerzających się w kierunku obręczy. Ramiona wyglądają na dłuższe, powiększając optycznie koła, oddając wrażenie ruchu i pokazując znajdujące się pod nimi tarcze. Połysk polerowanych ramion kontrastuje ze srebrnym zewnętrznym szlifem. 

       

      ** Dostępny w wersji SkyPASSION

      18-calowe felgi aluminiowe

    • Krata wlotu powietrza

      Krata wlotu powietrza

      Zmienioną kratkę wlotu powietrza nowej Mazdy CX-3 tworzy teraz osiem poziomych żeber, w parach listew o różnych grubościach. Podkreśla ona wyraziste, muskularne kształty nadwozia, oddając w sposób bardziej dojrzały wysoki standard modelu.

      Krata wlotu powietrza

    Przedstawiony model może być niezgodny ze specyfikacją rynkową. Kolory oraz niektóre elementy wyposażenia zewnętrznego i/lub wewnętrznego przedstawione na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych.

     

    Emisja CO2 w cyklu mieszanym*:
    141 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2,0 SKYACTIV-G o mocy 121 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na dwa koła 

    141 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2,0 SKYACTIV-G o mocy 121 KM, 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na jedną oś

    160 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2,0 SKYACTIV-G o mocy 150 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na cztery koła 

    152 g/km dla wersji z benzynowym silnikiem 2,0 SKYACTIV-G o mocy 150 KM i 5-stopniową przekładnią automatyczną oraz napędem na cztery koła 

    114 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 1,8 SKYACTIV-D o mocy 115 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na dwa koła 

    126 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 1,8 SKYACTIV-D o mocy 115 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na cztery koła 

    137 g/km dla wersji z wysokoprężnym silnikiem 1,8 SKYACTIV-D o mocy 115 KM, 6-stopniową przekładnią manualną oraz napędem na obie osie

    *Pojazdy homologowane w zgodzie z nowym cyklem pomiarowym WLTP Rozporządzenie (UE) 2017/1151; Rozporządzenie (WE) 715/2007.

    Aby zapewnić porównywalność, wartości te są danymi cyklu NEDC, określonymi zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym (UE) 2017/1153.

    Podane wartości zużycia paliwa pochodzą z oficjalnych wyników testów laboratoryjnych, regulowanych przepisami UE. Są one podawane wyłącznie w celach porównawczych i mogą nie odzwierciedlać rzeczywistych wyników podczas jazdy.