Galeria filmów

i-ELOOP


Pierwszy na świecie układ hamowania odzyskowego, który przechowuje energię w kondensatorze zamiast w akumulatorze.

  • Monitorowanie martwego pola: czujniki radarowe do wykrywania obiektów

    Układ monitorowania martwego pola automatycznie ostrzega o zbliżającym się pojeździe lub obiekcie, który znajduje się w martwym polu, zapewniając bezpieczeństwo podczas zmiany pasa ruchu.

  • Wyrafinowana i harmonijna stylistyka wnętrza

    Skoncentrowana na kierowcy Mazda6 zapewnia wiele niesamowitych detali wewnątrz, jak i na zewnątrz samochodu. Jej przejrzysty i spójny układ kontroli jest jeszcze bardziej intuicyjny niż kiedykolwiek wcześniej. Klamki i dźwignia zmiany biegów skonstruowane są z wysokiej jakości, polerowanego aluminium, natomiast lekkie, idealnie wyprofilowane fotele pozwolą cieszyć się komfortem, jakiego oczekujesz od czterodrzwiowego auta.

  • Zachwycająco dopracowane elementy zewnętrzne

    Stylizowany na skrzydła grill, wystający zderzak oraz nisko pochylona kabina przywodzą na myśl siłę, która czai się pod maską Mazdy6. Reflektory LED dodatkowo podkreślają dojrzały i pewny siebie design. Cztery nowe kolory: Soul Red, Blue Reflex, Meteor Grey i Jet Black zostały stworzone dla jeszcze większego kontrastu, mając ukazać, że kolor to coś więcej niż element powierzchowny.

  • Geneza stylistyki KODO

    Bazując na elegancji modeli SHINARI i TAKERI, które jako pierwsze reprezentowały stylistykę KODO, Mazda6 posuwa się jeszcze dalej – jest uosobieniem mocy, a zarazem zwinności. Inspiracją dla stworzenia KODO były dzikie zwierzęta – naszym samochodom udało się uchwycić ruch, wyrazić siłę, szybkość oraz napięcie towarzyszące każdemu etapowi ruchu.

  • Automatyczne przełączanie świateł drogowych na miajnia: bezpieczniejsza i bardziej komfortowa podróż

    Układ sterowania światłami drogowymi HBC (High Beam Control) automatycznie przełącza światła drogowe na mijania, gdy z naprzeciwka nadjeżdżają pojazdy. Przełączaniem sterują czujniki wbudowane w reflektory, poprawiając bezpieczeństwo i ułatwiając prowadzenie.

  • Ostrzeżenie przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu: układ bezpieczeństwa ułatwiający utrzymanie pasa ruchu

    W układzie LDW (Lane Departure Warning) zastosowano kamerę zamontowaną przy górnej krawędzi przedniej szyby, monitorującą znaki poziome i ostrzegającą przed mimowolnym opuszczeniem pasa ruchu. Analizując zachowanie pojazdu, system wie, kiedy zmiana pasa jest zamierzona.

  • Wspomaganie hamowania SCBS (Smart City Brake Support): technologia bezpieczeństwa wypatrująca zagrożenia

    Mazda CX-5 to pierwszy kompaktowy SUV wyposażony w taki system bezpieczeństwa. Jego zadaniem jest zapobieganie zderzeniom przez najechanie na tył pojazdu lub zmniejszenie ich skutków, dzięki zastosowaniu czujnika monitorującego drogę przed samochodem. W razie wykrycia niebezpieczeństwa kolizji funkcja może przygotować układ hamulcowy do natychmiastowej reakcji, a gdy kierowca nic nie zrobi - włączyć hamulce.

  • W Maździe CX-5 zastosowano nowatorski system Karakuri - praktyczny i prosty system składania foteli ułatwiający podróżowanie

    Składanie tylnych siedzeń Karakuri w Mazdzie CX-5 jest nadspodziewanie łatwe. Dźwignia w przestrzeni bagażowej lub przycisk w górnej części oparcia pozwala jednym ruchem złożyć siedzenia dzielone w stosunku 40:20:40. Po złożeniu siedzień uzyskuje się płaską podłogę.

  • Technologia SKYACTIV: mniejszy wpływ na środowisko, lepsze osiągi

    Przełamujemy konwencje, tworząc lżejsze, a jednocześnie bardziej wytrzymałe samochody o wysokich osiągach i niskim zużyciu paliwa. Nasza nowa technologia SKYACTIV to ulepszenia wszystkich elementów, począwszy od podwozia poprzez strukturę nadwozia po silniki i skrzynie biegów.

  • Technologia SKYACTIV: czysta przyjemność z jazdy i wolność połączona z troską o środowisko.

    Sięgając gwiazd - nasz zespół projektowy dokładnie przyjrzał się każdemu elementowi pojazdu pod mikroskopem inżynierii, nauki i technologii. Poruszając niebo oraz ziemię, zachowaliśmy radość i spontaniczność "Zoom-Zoom", zmniejszając przy tym emisję związków węgla o 5,1 kg rocznie. Taka jest właśnie technologia SKYACTIV!

  • Mazda5 – rzut oka na łatwe w aranżacji, uniwersalne siedzenia

    Ustawienie siedzeń Mazdy5 zmienia się bez wysiłku, co daje wiele możliwości aranżacji wnętrza i przestrzeni bagażowej.

  • Mazda6 – wprowadzenie

    Dokładniejsza analiza przekonuje o doskonałych własnościach jezdnych odświeżonej Mazdy6. Oto nowa Mazda6 i jej poprzedniczka. (Wersja angielska)

  • Technologia Mazdy3 – Samochód z wizją

    Mazda3 to jeden z niewielu samochodów w tej klasie wyposażonych w system monitorowania tyłu pojazdu (RVM), dzięki któremu zmiana pasa ruchu jest bezpieczniejsza.

  • Technologia Mazdy3 – Bezpieczniejsze hamowanie

    Sygnalizacja awaryjnego hamowania ESS Mazdy3 automatycznie włącza światła awaryjne, zwiększając poczucie bezpieczeństwa podczas nagłego postoju.

  • Monitorowanie tyłu pojazdu, czyli RVM (Rear Vehicle Monitoring): oczy dookoła głowy

    Ten doskonały i wielokrotnie wyróżniony układ poprawia bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Wbudowane w tył Mazdy CX-5 czujniki wykrywają pojazdy zbliżające się od tyłu oraz te znajdujące się w martwym polu lusterka i informują kierowcę, kiedy zmiana pasa lub skręt mógłby być niebezpieczny.

  • Elektrycznie składany dach Mazdy MX-5 RF jest obsługiwany przez jeden przełącznik. Złożenie dachu zajmuje tylko 13 sekund i można to zrobić nawet w trakcie jazdy (poruszając się z prędkością do 10 km/h). Dach składa się z trzech modułów - każdy wykonany z najwyższej jakości materiałów wybranych pod kątem odpowiedniej sztywności i masy, aby zapewnić najlepszą wydajność samochodu.

  • Zachwycająco dopracowane elementy zewnętrzne

    Stylizowany na skrzydła grill, wystający zderzak oraz nisko pochylona kabina przywodzą na myśl siłę, która czai się pod maską Mazdy6. Reflektory LED dodatkowo podkreślają dojrzały i pewny siebie design. Cztery nowe kolory: Soul Red, Blue Reflex, Meteor Grey i Jet Black zostały stworzone dla jeszcze większego kontrastu, mając ukazać, że kolor to coś więcej niż element powierzchowny.

  • Wyrafinowana i harmonijna stylistyka wnętrza

    Skoncentrowana na kierowcy Mazda6 zapewnia wiele niesamowitych detali wewnątrz, jak i na zewnątrz samochodu. Jej przejrzysty i spójny układ kontroli jest jeszcze bardziej intuicyjny niż kiedykolwiek wcześniej. Klamki i dźwignia zmiany biegów skonstruowane są z wysokiej jakości, polerowanego aluminium, natomiast lekkie, idealnie wyprofilowane fotele pozwolą cieszyć się komfortem, jakiego oczekujesz od czterodrzwiowego auta.

  • Geneza stylistyki KODO

    Bazując na elegancji modeli SHINARI i TAKERI, które jako pierwsze reprezentowały stylistykę KODO, Mazda6 posuwa się jeszcze dalej – jest uosobieniem mocy, a zarazem zwinności. Inspiracją dla stworzenia KODO były dzikie zwierzęta – naszym samochodom udało się uchwycić ruch, wyrazić siłę, szybkość oraz napięcie towarzyszące każdemu etapowi ruchu.

  • Silnik Diesla

    Najniższy na świecie stopień sprężania o wartości 14:1 w masowo produkowanych silnikach oraz podwójna turbosprężarka o zmiennej geometrii.

  • Skrzynia biegów

    Znakomite skrzynie automatyczne i manualne nowej generacji przenoszą więcej mocy na koła.

  • Silnik

    Poznaj niespotykane wcześniej osiągi dzięki naszym wysoce wydajnym silnikom Diesla i benzynowym.

  • Nadwozie i podwozie

    Jak zapewnić precyzyjne, stabilne prowadzenie, najwyższe bezpieczeństwo i wydajną, lekką konstrukcję?

  • i-ELOOP

    Pierwszy na świecie układ hamowania odzyskowego, który przechowuje energię w kondensatorze zamiast w akumulatorze.

  • Technologia SKYACTIV – przyszłość już tu jest

    SKYACTIV wymaga przeprojektowania dosłownie wszystkiego – każdej części samochodu: od silnika po podwozie i od nadwozia po skrzynię biegów. Dowiedz się, co skłoniło nas do szukania lepszych osiągów i wydajności, jak udoskonaliliśmy procesy i jak opracowaliśmy przełomowe rozwiązanie, którym jest technologia SKYACTIV.

Obejrzyj więcej filmów