Lorem ipsum dolor sit amet

Połączenie niesamowitej dynamiki i wysokich osiągów z zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa i komfortem

 

Model Mazda3 2017 Sedan wyposażono w zaawansowane technologie SKYACTIV. Aerodynamiczne, lekkie nadwozie zapewnia wysoką precyzję prowadzenia i zwrotność, gwarantując szybkość reakcji pojazdu i dynamikę już od pierwszego dodania gazu, a jednocześnie przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa – nie powodując przy tym utraty przyjemności z jazdy. Skrzynia biegów Mazdy3 gwarantuje płynną i szybką zmianę przełożeń, co doskonale oddaje sportowy charakter samochodu, a systemy i-stop (start/stop) oraz i-ELOOP (układ hamowania odzyskowego) sprawiają, że model ten jest wyjątkowo przyjazny dla środowiska. Motto Mazdy: Jinba-Ittai – jedność między samochodem a kierowcą – jest dodatkowo podkreślane dzięki zastosowaniu nowego pakietu technologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, który oferuje zintegrowany system kontroli pracy silnika, skrzyni biegów, podwozia oraz nadwozia.

 

System i-ACTIVSENSE zastosowany w modelu Mazda3 2017 Sedan gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu.

 

  • System wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu skoryguje tor jazdy w razie jego niezamierzonej zmiany.
  • System wykrywający znużenie kierowcy monitoruje jego zachowanie podczas prowadzenia pojazdu i sugeruje zrobienie przerwy na odpoczynek.
  • Aktywny tempomat monitoruje odległość od poprzedzających pojazdów.
  • Zaawansowany system wspomagania hamowania zapobiega kolizjom i potrafi wykrywać obecność pieszych.

 

Mazda3 2017 Sedan wyposażona jest również między innymi w kamerę cofania, systemy monitorowania martwego pola i ruchu poprzecznego przy cofaniu, rozpoznawania znaków drogowych, wspomagający ruszanie na wzniesieniach (HLA) oraz zapobiegania kolizji podczas cofania.

    • Technologia G-Vectoring Control

      Technologia
      G-Vectoring Control

      G-Vectoring Control jest pierwszym systemem stanowiącym część pakietu SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS. System ten dostosowuje moment obrotowy silnika do ruchów kierownicą w sposób spójny i optymalizujący dociążenie poszczególnych kół, umożliwiając płynne i precyzyjne prowadzenie pojazdu. Rezultatem jest znaczna poprawa prowadzenia.

      * Ilustracja przedstawia system G-Vectoring Control w modelu Mazda6.

      Technologia
      G-Vectoring Control

    • SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS

      SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS

      Technologia SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS uzupełnia filozofię firmy Mazda, która polega na skupieniu się na człowieku. Obejmuje ona zintegrowany system kontroli pracy silnika, skrzyni biegów, podwozia i nadwozia w celu uwydatnienia zjawiska Jinba-Ittai – poczucia jedności między samochodem a kierowcą, które wyróżnia pojazdy marki Mazda na tle konkurencji. 

      SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS

    • Silniki i skrzynie biegów SKYACTIV

      Silniki i skrzynie biegów SKYACTIV

      Mazda3 2017 Sedan jest oferowana z oszczędnym i przyjaznym dla środowiska silnikiem benzynowym oraz wysokoprężnymi o mocy 120 KM, który pozwala czerpać prawdziwą przyjemność z jazdy. Silnik 2.0 SKYACTIV-G współpracuje z manualną skrzynią SKYACTIV-MT o sześciu przełożeniach lub skrzynią automatyczną SKYACTIV-Drive.

      Silniki i skrzynie biegów SKYACTIV

    • Zaawansowany system wspomagania hamowania (A-SCBS)

      Zaawansowany system wspomagania hamowania (A-SCBS)

      Zaawansowany system A-SCBS korzysta z kamery przedniej, która monitoruje odległość i prędkość zbliżania się do przeszkody. W przypadku prawdopodobieństwa kolizji Mazda3 rozpocznie samoczynnie hamowanie.

      Zaawansowany system wspomagania hamowania (A-SCBS)

    • Wyświetlacz  Head-up (Active Driving Display)

      Wyświetlacz Head-up (Active Driving Display)

      Kolorowy wyświetlacz Head-up pozwala na śledzenie najważniejszych informacji bez odrywania wzroku od drogi. Dzięki zastosowaniu większej roździelczości prezentowane parametry są bardziej czytelne i lepiej widoczne w każdych warunkach. Wyświetlacz wskazuje między innymi aktualną prędkość pojazdu, ustawienia tempomatu, wskazania systemu nawigacji czy informacje o pasie jazdy.

      Wyświetlacz Head-up (Active Driving Display)

    • System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości (TSR)

      System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości (TSR)

      System rozpoznawania znaków drogowych korzysta z kamery przedniej monitorującej drogę przed pojazdem oraz oprogramowania, które automatycznie wykrywa znaki ograniczenia prędkości oraz zakazu wjazdu. Wyświetlacz Head-up (Active Driving Display)

      System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości (TSR)

    Przedstawiony model może być niezgodny ze specyfikacją rynkową. Kolory oraz niektóre elementy wyposażenia zewnętrznego i/lub wewnętrznego przedstawione na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych.