Technologia SKYACTIV

Technologia SKYACTIV

Nie ma żadnych ograniczeń

 

Tylko czysta kartka. Puste płótno. Właśnie to otrzymali nasi inżynierowie, opracowując nową metodę projektowania samochodów.

Na szczęście wszyscy w Maździe lubimy stawiać czoło wyzwaniom i właśnie w ten sposób powstała przełomowa i technologicznie niekonwencjonalna TECHNOLOGIA SKYACTIV.

Wynikiem tych działań są najwyższy na świecie stopień sprężania, nowe skrzynie biegów i lekka konstrukcja. W ten sposób nasze najnowsze modele są tak wydajne, jak to tylko możliwe, zachowując jednocześnie swój charakter i spełniając oczekiwania kierowców.

Poznaj modele SKYACTIV

TECHNOLOGIA SKYACTIV – przyszłość już nadeszła. Obejrzyj film i odkryj nowe podejście do konstruowania samochodów.

Technologia SKYACTIV oznacza zaprojektowanie na nowo każdej istotnej części samochodu, od silnika, po podwozie i od nadwozia po skrzynię biegów. Dowiedz się, co skłoniło nas do poszukiwań lepszych osiągów i wydajności, jak udoskonaliliśmy metody i w jaki sposób doszliśmy do przełomowego rozwiązania – technologii SKYACTIV (odtwórz film). 

System i-ELOOP – wyjątkowy sposób odzyskiwania energii. Nowy odzyskowy układ hamulcowy Mazdy zapewnia oszczędność paliwa

  • i-ELOOP

    Pierwszy na świecie układ hamowania odzyskowego, który przechowuje energię w kondensatorze zamiast w akumulatorze.

  • Nadwozie i podwozie

    Jak zapewnić precyzyjne, stabilne prowadzenie, najwyższe bezpieczeństwo i wydajną, lekką konstrukcję?

  • Silnik

    Poznaj niespotykane wcześniej osiągi dzięki naszym wysoce wydajnym silnikom Diesla i benzynowym.

  • Skrzynia biegów

    Znakomite skrzynie automatyczne i manualne nowej generacji przenoszą więcej mocy na koła.

  • Silnik Diesla

    Najniższy na świecie stopień sprężania o wartości 14:1 w masowo produkowanych silnikach oraz podwójna turbosprężarka o zmiennej geometrii.

System i-STOP Korzystaj z nowych standardów w jeździe miejskiej, która wiąże się z częstym zatrzymywaniem się i ruszaniem.

bike

Doskonałym uzupełnieniem systemu i-ELOOP jest system i-STOP. W tradycyjnych systemach wyłączania silnika na biegu jałowym do ponownego uruchomienia silnika jest stosowany, tak jak przy uruchamianiu auta, rozrusznik.

 

Dzięki odpowiednim technologiom bezpośredniego wtrysku paliwa i optymalizacji położenia tłoków unikatowy system i-STOP Mazdy umożliwia niemal natychmiastowy zapłon, znacznie zmniejszając przy tym zużycie paliwa.